Filmtajm

Funderar på och gosa ner mig framför en film och vänta tills att håret torkar sen blir de till att göra sig iordning lite smått och in till vara runt 7 och umgås med brudarna :D Min älskade Emma och min älskade Cassandra :) Och sen idag kommer Sabina hem också, underbart !

På Fredag blir de förmodligen en tjejkväll tillsammans med dom tre flickorna också :) Äta lite gott och bara umgås och ha en massa kul :D Jätte länge sedan sist så de är efterlängtat till max !

Var också ute med Bus på en riktigt lång promenad förut, de är så mysigt att gå ute när de kommer massa stora flingor även om de är kallt. Men de är iaf värt, tog lite bilder med min mobil också då jag inte vågar ta ut min kamera så att den blir förstörd. Iaf dom bilderna kanske kommer ut sen senare om jag orkar starta den andra datorn :P

Usch, jag är iaf på riktigt gott humör idag och jag tror nästan att jag skulle kunna sitta och skriva en hel bok just nu ifrån ingenstans. Men de ska jag inte göra så ni ska få slippa att läsa om mitt tråkiga liv mer ;) Inget undra på att man egentligen kan skriva så mycket nu när de för en gångs skull händer ngt i mitt lilla tråkiga liv :P

Skött om er iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0