I'm the best ! ;)

Så här bra gick de för mig att lägga mig :P haha! Nu är Beck slut så den har jag iaf kikat på. Nu blir de verkligen sängen efter en bra dag hos min bror i Lidköping där jag hjälpte han att skruva ihop en massa saker! Vad skulle han göra utan mig ;)

Dagen igår gick åt till att umgås med min andra bror och sedan på kvällen åkte jag in en sväng och träffa Emil och tjöta lite med han, också mycket trevligt!

Märker själv att jag inte uppdaterat på länge för man har så mycket att berätta men ändå ingenting :P Men jag får väl ta och lägga mig nu, man vet ju aldrig om man får ett samtal imorgon vid en halv 7 så att de bara blir att hoppa upp och iväg och jobba. Men pengar är alltid välkommet ;)



En bild jag är ganska nöjd över, hihi. Kors i taket!
Tagen av min Emmsi ♥
Godnatt nu !

Kommentarer
Postat av: Cassandra

din gylf e juh öppen ;P

2010-11-08 @ 13:39:11
URL: http://whiiio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0