Länge sen.

Jag har blivit jätte kass på att uppdatera, jag vet! Men jag ska väl försöka att bättra mig, kanske ingen idé att jag skriver så heller för jag vet att jag är jätte kass på att hålla just sådana här saker :P Men ändå!

De har hunnit att hända en del grejer iaf, en del mindre roligare och en del roligare. Jag tänker endast berätta om dom roliga, dom tråkiga håller jag för mig själv!

De roliga är att jag vart utomlands för första gången i mitt liv, Gran Canaria blev de tillsammans med Emma och hennes pojk Filip. Mycket trevligt var de =) Har tyvärr inga bilder utan har iställer bara snott en bild som Emma tagit där. En knas bild på mig och henne som ändå ser så somrig ut ♥





Har även fotograferat Emma för ett bra tag sen men inte hunnit redigera så många bilder än men dom kommer snart att visas här och även kort på Casso som jag tog i fredags.

Hamen, nu blir de till att kika om de går någon bra film ikväll som man kan ligga och mysa till! Och om inte så får jag väl passa på att fixa bilderna så att dom kommer upp någon gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0