Monday.

Vaknade för ungefär 2 timmar sen eller något, var ute med Boss på en promenad och nu sitter jag här. De är iskallt ute ! Ne, okej. Jag kanske överdriver lite :P

Idag blir de nog iaf till att umgås lite med Sabina efter att hon slutat skolan. Får nog kika runt lite på blocket med efter ett par billiga vinterdäck, ska visst bli snöstorm eller något? Såg att någon skrivit de på facebook iaf men han kanske ljög? :P Fast konstigt nog längtar jag efter all snö, längtar efter vintern. De är så mysigt på något sätt, framförallt när de ligger ett stor lager med snö mitt på fönstret så att man knappt ser ut. Mys !!



La in en bild på världens största snögubbe, tyckte den passa in i texten ;)
Bilden är lånad ifrån google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0