Orkar egentligen inte...

...uppdatera men känner att jag får ta och göra de ändå annars blir de väl aldrig gjort, tur att man kan skriva snabbt ibland ;)

Om ni är nyfikna på vad som hänt i helgen så har jag tänkt att berätta de här och nu.
I Fredags hade vi våran efterlängtade tjejkväll här hos mig, tillsammans åt vi Vitlökskroketter, kött och bea. De var allt riktigt gott! Sabina kom på under dagen med att de skulle vara skoj att vi som var med på detta klädde ut oss. Casso och Emma kom som marsmänniskor om inte jag har fel? Och jag och Sabina klädde ut oss till troll :) Sen efter middagen blev de en sväng in till vara för att kika runt lite och bara umgås!

I Lördags var jag och Sabina hos mormor och fira henne då hon fyllde år, blev bjudna på god mat och hade anmällt trevligt. Efter detta blev de sedan en lugn kväll för mig tillsammans med bror framför tv:n. Kika på Tomten är far till alla barnen som egentligen är hur kass som helst men ändå kikar man på den :P Illa! Sen efter de blev de även Johan Falk men efter mindre än halva filmen var de någon Martina som slockna i soffan. Blev sedan väckt när Stoffe skulle berätta att han skulle hem och då gick jag bara ut med Bus på en snabb promenad och sen in igen och la mig och kika på the proposal som jag länge viljat se men glömt av. Tyckte faktiskt att den var ganska okej :)

Idag har dagen tillbringats med Sabina och Johan framför Bingolotto, inte ett öre vann vi. Skitspel! Men jaja, trevligt sällskap vart de ju iaf. Sen blev de lite guitar hero och buzz innan dom åkte hem för att sova och nu sitter jag här. Ska själv lägga mig och sova nu tänkte jag, man vet aldrig vad morgondagen har att bjuda på :) Förhoppningsvis kanske lite jobb ;)

Har även kort ifrån fredagskvällen men jag ska försöka att lägga ut dom imorgon istället tänkte jag. Jag orkar inte hålla på och fixa med sånt nu.

Ni får sova så gott allesammans. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0