Snööööö.

Snöar i mängder ute, mysigt ! Men att de blåser så mycket som de gör kunde ju ha skippat.

Idag blir det till att umgås med Sabina igen, hon kommer någon gång vid halv ett eller något :) Så de blir snart att gå upp till affären och köpa lite gott så blir de mys med film i denna kylan. Ska även ge mig på att söka några jobb, får väl se hur de går. Jag är inte den bästa på de men de måste ju göras och jag vill ju verkligen ha ett jobb och kunna flytta till eget. De är min dröm just nu ! :) Men jag har iaf kommit in lite på Stenkilsgården igen som vikarie då 2 styckna nyligen har sjukskrivit sig så man får hoppas på en massa tider där så länge :)


Bilderna kom aldrig ut igår för de krångla hela tiden så jag gav upp! Men ger mig på ett nytt försök nu så får vi helt enkelt se hur de går ;)



Yes, bilden kom upp och denna bjuder jag på just nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0