Mycket tankar

Sitter å väntar på att en kille kan ringa å säga att min bil är klar. Den är just nu inne på framvagnsinställning så förhoppningsvis kommer den vara som ny sen! :) Skulle ju vara väldigt bra om den blir klar innan 16 för då stänger arbetsförmedlingen å behöver komma dit med å lämna några papper.

Förövrigt har jag tankar på att börja skolan igen också, måste ju få min inkomst ifrån någonstans å de verkar inte bli så mycket jobb just nu vilket är segt och jag får panik! Vad ska man göra med livet eller? De skönaste hade ju vart om man kunde starta något eget på något sätt men vad ska man starta då? Ojoj vad mkt tankar de är just nu som far igenom, sicket jäkla liv man lever ibland va!

Nu blev de väldigt mycket tjöt om mig men någon gång måste man väl vädra sina tankar.



Hittade ett kort ändå ifrån helgen, tråkigt att de bara är på mig dock!
Detta är iaf från fredagen när vi va ute å drack på bowlingen! :)


Kommentarer
Postat av: :)

söt :)

2011-09-20 @ 00:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0